Despre Kaspersky Lab

Despre Kaspersky Lab

Inființată în 26 iunie 1997 de către fondatorul Eugene Kaspersky, Kaspersky Lab este o companie de software ce produce programe de securitate. Sediul central este situat în Rusia, la Moscova, iar alte câteva centre regionale supraveghează activitățile reprezentanților locali și partenerilor din Europa de Vest și de Est, Orientul Mijlociu, Africa, America de Nord și de Sud, regiunea Asia-Pacifică și Japonia.

Mic istoric al companiei

 Știm despre Kaspersky Lab că prima versiune a software-ului antivirus a fost dezvoltată de Eugene Kaspersky, în 1989, ca răspuns la amenințarea virusului Cascade. Primele versiuni au avut doar 40 de definiții de viruși și au fost distribuite în mare parte la prieteni și familie. Eugene a continuat dezvoltarea software-ului la KAMI, rezultând produsul Antiviral Toolkit Pro lansat în 1992. Acesta a fost popularizat în 1994, după o analiză competitivă efectuată de către Universitatea din Hamburg. Aceasta a acordat primul loc software-ului realizat de Eugene Kaspersky.

În 1997, Eugene Kaspersky, soția lui, Natalya Kaspersky, și Alexey De-Monderik au părăsit KAMI pentru a forma Kaspersky Lab, precum și pentru a continua dezvoltarea produsului antivirus, numit apoi AVP. Produsul a fost redenumit Kaspersky Anti-Virus după ce o companie americană a înregistrat marca AVP în SUA.

Potrivit Wired, software-ul Kaspersky a fost „prea avansat pentru acel timp“. De exemplu, acesta a fost primul software ce monitoriza virușii într-o carantină izolată. Veniturile companiei au crescut la 280% în perioada 1998-2000, cu circa 60% din veniturile sale provenind din vanzări internaționale. Natalya a lucrat ca broker pentru oferte la nivel internațional. Aceasta a deschis birouri în Marea Britanie, Polonia, Olanda și China. Mai târziu, Kaspersky Lab s-a extins în Germania, Franța, SUA și Japonia. Pană în 2000, compania avea deja 65 de angajați și vanzări în mai mult de 40 de tări. Kaspersky a deschis noi birouri în Asia de Sud-Est și Orientul Mijlociu în 2008 și în Africa de Sud în 2009. De asemenea, s-a extins în India, Orientul Mijlociu și Africa în 2010. În 2009, vanzările de produse antivirus Kaspersky Lab au ajuns la aproape 4,5 milioane de exemplare pe an.

 

Produsele Kaspersky

Kaspersky Lab dezvoltă și comercializează programe Antivirus, software pentru Internet Security, softare de gestionare a parolei, de Securitate Endpoint, precum și alte produse și servicii cibernetice.

Pentru consumatorii simplii, Kaspersky vine cu o ofertă de software ce include Antivirus, Internet Security și produse Total Security.
Software-ul Antivirus include protecție anti-malware, monitorizează PC-ul pentru comportamente suspicioase ale aplicațiilor și avertizează utilizatorii în legătură cu website-uri potențial dăunătoare.
Internet Security adaugă alte câteva sisteme de protecție, pentru informațiile private, control parental sau unelte anti-phishing.
Pe lângă aceste două software-uri, Total Security vine cu filtre pentru site-uri pentru adulți, unelte de diagnosticare, o aplicație pentru parole, cât și alte elemente de securitate.

Pentru companii, Kaspersky Lab a pregătit pachetul Endpoint Security for Business.
Printre altele, cu acest pachet beneficiezi de o interfață centralizată și ușor de controlat denumită Security Center.
Securitatea este sporită din prisma pachetului de aplicații, care cuprinde printre altele carantină, rapoarte, securitate mobilă sau protecție anti-fraudă.

Leave a reply