Contine doar GEAM STICLA FATA ( aceasta parte NU preia comenziile ).
Exista la anumite telefoane TOUCHSCREEN sau STICLA.
TOUCHSCREEN are o banda flex ( conector ) care intra pe placa de baza. GEAM STICLA FATA Tabletei este doar PARTEA de DEASUPRA FARA A AVEA O BANDA FLEX.
Sticla unui telefon este lipita doar de rama de la telefon, iar in cazul in care se doreste schimbarea sticlei lipite de display, aceasta procedura necesita unelte Speciale.:
– plita cu vacuum pentru separare sau masina de gheata.
– Gel LOCA ( B8000 ) pentru lipirea touch screen-ului sau Folie OCA pentru laminare ( laminarea se face cu aparatura speciala ).
Pentru inlocuirea sticlei, montajul trebuie facut in mod de o firma sau o persoana care a mai executat aceasta procedura care include : Deconectarea bateriei ( sau orice sursa de tensiune de pe plata de baza ). Desfacerea Ansamblului vechi de pe rama, Curatarea ramei vechi ( asta daca ansamblul cel nou nu are deja rama ) de adezivul initial si apoi separarea sticlei sparte.
Dupa ce separarea a reusit cu succes, se lipeste sticla noua pe display-ul initial si apoi se monteaza pe rama veche.
In unele cazuri este necesara indreptarea ramei daca aceasta prezinta urme de indoire sau lovire.
IMPORTANT : Inainte de a monta Geam Sticla pe Rama Veche, conectati cablu flex si testati intai touchscreen-ul sa functioneaze perfect. In orice proces de productie exista si anumite produse cu Defect de Fabrica.
De RECOMANDAT ar fi ca montajul sa se execute intr-un service autorizat deoarece anumite produse necesita o atentie sporita la montaj, iar montarea lor acasa sau de o persoana cu mai putina experieta poate cauza daune atat telefonului cat si piese cumparate de la noi.
Ne puteti contacta atat prin email : info@protableta.ro cat si telefonic la numerele de telefon : 0735 388 889 – 0756 153 100.
NU PRELUAM comenzi telefonice, deoarece orice comanda online ramane inscrisa si o eventuala problema poate fi rezolvata mult mai usor.
Pentru orice problema legata de Tablete Samsung ne puteti contacta prin email. In mailul trimis va rugam sa ne specificati Brand : Model : Problema : Telefon de contact.
Numai clienții autentificați, care au cumpărat acest produs, pot să scrie o recenzie.
Livrare si plata
Modalitati de livrare:
1. Ridicare din magazin
Clientul isi ridica singur produsele de la sediul nostru din Calea Calarasilor, Nr. 323, BL. 201, Sc. 1, Et. 1, Ap.3, Interfon 03 + Tasta C , Sector 3, Bucuresti
2. Curier rapid Cargus
Pretul pentru transport este de 20 lei (DACA ADRESA DUMNEVOASTRA ESTE IN ARIA DE ACOPERERI CARGUS ) si se poate mari in functie de greutatea coletului si / sau daca aveti kilometrii suplimentari.
NOTA: Comenzile plasate dupa orele 16:30 nu se mai onoreaza (livreaza in provincie) in aceeasi zi.
Garantia produselor
PROtableta.ro ofera garantie tuturor produselor achizitionate de pe site-ul propriu, acolo unde este specificat acest lucru si in diferite feluri, conform legislatiei in vigoare, produse noi sau second hand.
Produsele pot veni in ambalajul original sigilat, asa cum au fost ambalate de producator/importator. Mai pot fi produse in ambalajul original, nesigilitat, denumit si bulk, asa cum producatorul intentioneaza sa vanda produsul. Acest lucru nu inseamna ca produsul este second hand, ci doar ca importatorul foloseste diferite tipuri de ambalare.
Produsele provin din canale oficiale de distributie si/sau importate oficial de la distribuitorii internationali, fiind insotite de certificate de garantie/functionare, dupa caz, asa cum producatorul a intentionat vanzarea lor, conform legislatiei in vigoare aflata la dispozitia clientului.
PROtableta.ro ofera garantie de functionare in cazul in care un touchscreen este achizitionat si montat in service-ul nostru, garantie de functionare valabila conform specificului certificatului de garantie. NU se ofera garantie de functionare in cazul in care produsul este achizitionat de pe site-ul nostru si efectuat montajul intr-un cadru neprofesional folosind unelte neadecvate, iar foliile si/sau sigiliile de protectie au fost rupte sau chiar deteriorate.
Clientii au obligatia de a verifica integritatea produselor in momentul primirii lor prin optiunea de ramburs in fata curierului agreat de catre companie. Orice reclamatie ulterioara referitoare la integritatea produselor nu va avea niciun efect. Garantia de functionare ramane insa valabila in timpul si termenii precizati in sectiunea detaliata din Termeni si Conditii.
Daca aveti intrebari sau nelamuriri, va stam la dispozitie la numerele de telefon afisate pe website sau prin formularul de contact.
Acest site foloseste cookies pentru a va oferi functionalitatea dorita. Navigand in continuare, sunteti de acord cu Politica de cookies si cu plasarea de cookies, cu scopul de a va oferi o experienta imbunatatita.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.